وبلاگ درسیتو

بلاگ درسیتو

وبلاگ درسیتو

بلاگ درسیتو

دانلود نمونه سوال علوم هشتم نوبت اول دی ماه ۹۶ دبیرستان سرای دانش

سلام ، هشتمی ها! این بار تیم درسیتو دانلود نمونه سوال علوم هشتم نوبت اول دبیرستان سرای دانش، استان تهران رو بهتون پیشنهاد میکنه تا با دانلود و حل این سوالات خودتون رو برای آزمون نوبت اول محک بزنید و برای شرکت در آزمون دی ماه آماده بشید.

امتحان پیشرفت تحصیلی سوال علوم پایه هشتم ترم اول دبیرستان سرای دانش شامل ۱۴ تا سواله که به صورت تشریحی طرح شده که شما دانش آموزای عزیز باید برای آمادگی امتحانات پایان ترم به اونها پاسخ بدید ! ما یعنی تیم درسیتو امیدواریم تا با حل این سوالات بتونید خودتون رو برای امتحان سوال علوم ترم اول آماده کنید!



برای دانلود  نمونه سوال علوم هشتم نوبت اول دی ماه ۹۶ دبیرستان سرای دانش کلیک کنید.


تست هوش | تصویری | شماره 9

با سلام به همراهان گرامی وبسایت درسیتو

در اینجا ما سوالات هوش برای تقویت ذهن، تنوع و سرگرمی براتون آوردیم!

اعداد ۱ تا ۹ می توانند در ۹ حلقه زیر قرار داده شوند به طوری که هر دو مجموعه حلقه های متقاطع می توانند تا ۲۶ اضافه شوند. از اعداد که قبلا داده شده است، شماره ۱ به کجا می رود؟ این را می توان در هر یک از دو حلقه قرار داد.

برای مشاهده پاسخ تست هوش کلیک کنید.


به فرزندتان فحش ندهید !

 ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌چرخد. مربی مهد کودکی به زور به کودک غذا می‌دهد، موهایش را می‌کشد و او را هل می‌دهد؛ فردای آن روز پای تک‌تک خانواده‌ها به مهد فرزندشان در گوشه و کنار کشور باز می‌شود. عده‌ای تصمیم می‌گیرند مسئولیت نگهداری از کودک‌شان را در خانه برعهده بگیرند و عده‌ای به فکر ثبت نام فرزندشان در مهدکودک دیگر می‌افتند.

اگر شما هم در گروه والدینی هستید که به‌خاطر ترس از آزار دیدن فرزندتان به پاک کردن صورت‌مسئله و دور کردنش از اجتماع فکر می‌کنید، این پرونده را بخوانید. حتی شمایی که عاشقانه فرزندتان را دوست دارید، گاهی ناخواسته به یک کودک‌آزار تبدیل می‌شوید و حتی شمایی که برای رشد فرزندتان به آب و آتش می‌زنید، گاهی با بی‌خبری دست او را در دست یک کودک‌آزار می‌گذارید.


برای مشاهده ادامه مطلب به فرزندتان فحش ندهید کلیک کنید.